Tuesday, September 2, 2014

Spa Bergerak



Haa..rasanya dah lama saya tak post atau bercerita tentang produk Mary K ni. Mungkinkah akan kembali membuat come back? hehe..Ye..saya merupakan Mary K Beauty Consultant yang sudah lama terperap dek kerana semangat yang hilang ditambah pula dengan keadaan diri yang sedang sarat mengandung anak nombor 2 ni.

Satu hari sedang saya mengemas2 rumah..saya terlihatkan beg harta karun Mary K saya. Tetibe termenung jap. Bongkar semua yang ada. Semangat nak menghias diri untuk suami mula mencanak2. Pergi tengok keadaan diri kat cermin..nampak bekas2 jerawat, dengan kulit tangan yang mula nak kedut2 ckit plus dah lama tak buat spa bibir..terus semangat malam tu. Mulalah pakai masker botani mary k, buat spa tangan and spa bibir. Wow..suami tengok syok jer..nampak perubahan kat isteri dia. Hihi..

Okla..arini saya just nak share tentang Spa Bibir dan Spa Tangan Mary K. Memang terbaik. Apa kaitan dengan gambar di atas? Adakah harganya serendah RM10? Oh..tentulah tidak..harga RM 10 kat gambar tu hanya untuk mereka yang teringin nak merasai Spa Bibir dan Spa Tangan yang akan saya buatkan untuk mereka. Kalau nak beli pun boleh..nanti saya beritahu harganya. Tiada paksaan hanya sekadar ingin berkongsi jer hihi


Untuk orang2 JB yang terasa nak buat pakej spa bergerak saya tu..boleh booking tarikh dengan saya. Lagi seronok kalau dapat buat dalam group. Paling minimum pun 5 orang. Seronok..sebab nanti kita akan banding2kan tangan siapa paling lembut..bibir siapa paling sexy. Hihi..biasalah orang perempuankan.. ok..jom kita tengok Spa Bibir..


Seksi bibirnya


Saya memang sangat suka buat spa bibir. Sebab? saya suka senyum. Senyum tukan sedekah. Hihi.. Bila kita senyum kat orang,orang pun akan sejuk hati je dengan kita. Betul x? Tapi ada orang yang tak suka senyum sebab tak beranilah, takde keyakinan dirilah, takutlah..dan bla..bla..bla..lorr..senyum pun payah? rugi..rugi..
Spa bibir ni akan buatkan bibir kita kelihatan lebih menarik. Siapa2 yang takut nak senyum tu..meh try buat spa bibir..

Kalau korang ada masalah macam:

1. Bibir kusam
2. Bibir kering
3. Bibir mengelupas
4. Bibir hitam
5. Bibir selalu pecah2

Meh try buat spa bibir dengan saya. Seminggu sekali ke..sebulan sekali ke..nnt tengoklah magic. Biasanya customer2  saya sangat2 berpuas hati dengan produk mary k ni. Antara rajin dengan malas jer. Saya sangat sarankan buat mereka yang sudah berkahwin..terutamanya para isteri. Buatlah..pasni pasti suami you all sejuk je ati bila memandang senyuman di wajahmu..chewahhh hihi..

set spa bibir
Untuk spa bibir ni..saya just gunakan set Satin Lips. Terdiri daripada 2 botol kecil iaitu lip mask dan lip balm. Mungkin tak ramai yang ambil port pasal penjagaan bibir. Sebenarnya, bibir pun kena selalu juga dibersihkan. Tak semua orang dilahirkan memiliki bibir mungil bak Angeline Jolie tapi dengan Mary K, mungkin ianya boleh berlaku hihi..sipi2 pun bolehlah.. Memang gerenti puas ati. Jomlah try..

Ok..sekarang kita bercerita pula tentang spa tangan mary k pula..

Korang ada tak belek2 tangan? ada tak nampak macam kedut2??padahal umur masih lagi muda..yelah..orang perempuan ni suka buat kerja lebih masa hehe (kerja opis, keje umah..) nyental sane, gosok sini..sampai lupa nak belai tangan sendiri. Terlebih rajin hehe..

Saya memang ada rasa seganlah jugak bila tengok tangan sendiri. Tapi tu dululah. Tengok ada orang kulit tangan cerah gebu,takde kedut2 padahal umur sama..lagi rasa tercabar bila umur orang tu lebih berusia sedikit daripada kita ni. Huhu...pikir gakla camne nak buat. So pakai jela lotion tiap2 ari..menjadi jugaklah..lembut pun lembut..cerah pun cerah..tapi tu pun kalau rajin..kalau malas..memang taklah..haha

Tapi sejak dah join Mary K..dapat pulak freegift satin hand ni..wow..teruja i.

Hasilnya memang nampak jam tu jugak. Keluarla daki2 tangan yang berkepuk2 tu. Buat sendiri kat rumah. Jimat duit dan sangat puas hati.


Satin hand
Satin hand ni terdiri daripada 3 botol. First kita pakai softens hand dulu kasi lembut..pastu baru letak scrub. Gosok2..haa..time nilerr jumpe daki2 kat tangan tu.Haha...pastu g cuci bersih2..last sekali pakai lotion. Bau2an peach memang sedap. Tapi kalau saya ikut mood jugakla nak pakai lotion bau ape. Hehe..Mary K banyakkan lotion yang wangi2...pilih je mana yang berkenan..

Memang boleh nampak perbezaan ketara. Biasanya dulu, time aktif menjadi BC Mary K, saya akan buat kat satu tangan customer. Bagi die rasa perbezaan. Spa bibir pon sama. Buat belah satu bibir je. Nanti rasa sendiri perbezaan yang cukup ketara.

So..itulah chit chat ringkas daripada saya tentang spa bibir dan spa tangan Mary K. Nak habaq mai..saya buat spa bergerak.Orang2 area JB yang mana terasa nak buat spa bibir dan spa tangan tu..bolehlah kontek saya. Kita atur temujanji ye. Untuk spa bergerak ni..saya cuma caj RM10 jer untuk seorang. Bestkan? Nanti dapatlah freegift daripada saya. Tanda kasih saya kepada anda yang sudi buat spa bergerak ni dengan saya. Hihi...


Ingat..
Kecantikan tu lahir dari dalam hati yang ceria dan tulus ikhlas...hehe


Opps..lupala..nak bagitahu harga bagi set spa bibir dan set spa tangan tu. Jap ek..saya tuliskan..

Untuk set Spa Bibir yang terdiri daripada Lips Mask dan Lips Balm
Harganya : RM 80
Lip Mask : RM45
Lip Balm : RM35

Untuk set spa tangan pula bernilai RM155

So..sape yang rase2 nak beli tapi nak try dulu..jomlah join saya untuk spa bergerak ni. RM10 jer..booking tarikh yang sesuai...nnt saya datang. Ajaklah 2-4 orang kawan2 untuk join sekali..pasti menarik.

PM/WA : 017-3885825(hidayah)
Facebook : NURHIDAYAH MOHD TAHIR
Page : Kedai Bonda Taufiq
Blog : iamhidayah203.blogspot.com

2 comments: