Tuesday, September 2, 2014

Syarikat Al Hadad

Ramai pasti nak tahu..mana datangnya produk Tamar Cocoa ni?
Siapa yang keluarkan?
Mana kilangnya?
Bagaimana ia berkembang?
Adakah syarikat yang mengeluarkan Tamar cocoa ni benar2 telah mendapat pengiktirafan sijil Halal? mentang2la ada kandungan coklat..ye x? hihi..

Ok..biar saya kupaskan satu persatu..

Pernah dengar x Syarikat Al- Hadad? atau lebih dikenali sebagai Al-Hadad Marketing. Rasanya sudah lama mereka berkembang cuma mungkin tiada promosi hangat sepertimana syarikat2 pengeluar yang lain. Jom kita kenali dahulu siapa insan2 disebalik tulang belakang syarikat ini.



Ahli2 Al Hadad Marketing





Untuk mengenali lebih lanjut boleh layari sendiri website www.alhadadmarketing.com =)

Syarikat Al-Hadad bukan sahaja mengeluarkan produk Tamar Cocoa, tetapi telah mengeluarkan beberapa produk lain. Apa yang bestnya, produk2 syarikat ini telah mendapat kelulusan sijil Halal. Bukan itu sahaja, malah Al-Hadad Marketing turut sama mendapat pengiktirafan IMP (Islamic Manufacturing Practice) dan juga Best Malaysia Product. Jadi memang saya sekeluarga tak perlulah nak meragui lagi. Kami pun mula bertukar kepada produk2 syarikat ini.

Yess..support muslim product !!!


Produk2 Al-Hadad




Wah..bestkan??
Bila dah ada produk2 muslim tempatan yang memang mendapat pengiktirafan. Jadi tak perlulah nak ragu2 lagi. Barangan buatan mereka tak kurang juga hebatnya. Setanding dengan produk2 yang sediaada di Malaysia yang kebanyakannya diimport dari luar negara. Plus..dari negara yang bukan ditunjangi oleh orang muslim..huhu..

Jika ada yang berminat dengan produk2 barangan Al-Hadad, boleh direct order
PM/WA : 017-3885825 (Hidayah)
Facebook : NURHIDAYAH MOHD TAHIR
Page : Kedai Bonda Taufiq
Blog : iamhidayah203.blogspot.com

No comments:

Post a Comment