Tuesday, September 9, 2014

Vitagen

Hahaha.. Kali ni kte post entry tentang vitagen pulak yerr.. Siapa yang suka minum vitagen? Pasti ramai yang sukakan.. Haa..tapi untuk vitagen ni saya tak bolehlah nak post2 yer..cuma boleh cod untuk area jb jer..free cod ok.. Pon..pon..pon.. Vitagen sudah datang.. Mari..mari..
Vitagen ni fresh from kilang Sebab tu saya memang tak simpan stok..kalau nak..baru saya akan buat tempahan dan terus hantar kepada pelanggan Tarikh tamat tempoh vitagen ni pun agak lama juga.. Sebulan camtu.. Tapi biasanya tak sampai seminggu satu karton vitagen dah boleh habiskan..hihi Ok..untuk harga vitagen yang saya jual RM42/karton RM21/karton Setiap karton ada 50 botol Maknanya ada 10 pek Setiap satu pek ada 5 botol jer Beli separuh jer pun boleh..hanya RM21 Lagi satu..korang boleh request perisa Ada orang beli separuh hijau, separuh purple Ada orang beli satu karton hijau Ikutlah mana yang korang suka Tapi kena tempah awal2 la ek.. Kalau lambat..dapat mix la
Sebarang tempahan boleh hubungi saya ya PM/WA : 0173885825 Facebook : NURHIDAYAH MOHD TAHIR Page : Kedai Bonda Taufiq Blog : iamhidayah203.blogspot.com

No comments:

Post a Comment